Ετικέτες

Σάββατο 21 Αυγούστου 2021

Το σπουργίτι

Υπάρχει ένα σπουργίτι στην καρδιά μου
και θέλει να βγει έξω
αλλά είμαι πολύ σκληρός
γι' αυτό του λέω
θα μείνεις μέσα, δεν θ' αφήσω
κανέναν να σε δει.

Υπάρχει ένα σπουργίτι στην καρδιά μου
και θέλει να βγει έξω
αλλά του ρίχνω ουίσκι και καπνό
για να εισπνέει
κι' οι πόρνες, οι μπάρμαν, οι υπάλληλοι των μαγαζιών
δεν ξέρουν ποτέ ότι είναι εκεί.

Υπάρχει ένα σπουργίτι στην καρδιά μου
και θέλει να βγει έξω
αλλά είμαι πολύ σκληρός
γι' αυτό του λέω
κάτσε κάτω, τι θέλεις,
να τα κάνεις όλα σκατά;

Υπάρχει ένα σπουργίτι στην καρδιά μου
αλλά είμαι πολύ έξυπνος,
το αφήνω να βγει έξω
μόνο καμιά φορά τη νύχτα
όταν όλοι κοιμούνται
του λέω, το ξέρω ότι είσαι εκεί,
μην είσαι τόσο θλιμμένο,
και μετά το βάζω πίσω

αλλά τραγουδάει λιγάκι εκεί,
δεν το έχω αφήσει να πεθάνει τελείως
και κοιμόμαστε μαζί
έτσι μ' αυτή τη μυστική μας συμφωνία
κι' αυτό είναι αρκετό
να κάνει έναν άνδρα
να σπαράζει.

... 


Τσαρλς Μπουκόφσκι σε μετάφραση του Γιάννη Ανδρουλιδάκη




Δεν υπάρχουν σχόλια: