Ετικέτες

Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Φέρτε μου αντλίες, πετρέλαια πολλά...


Η μπάντα της "Αγίας Φανφάρας" (από Τα Χάλκινα Του Μεταξουργείου) μαζί με τις "Οιστρογόνες", σε ανοικτή πρόβα, την Παρασκευή 5-06-20, Ημέρα Περιβάλλοντος, κατά την προετοιμασία για την συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στον περιβαλλοντοκτόνο νόμο (via Πρωτοβουλία Αθήνας ενάντια στις εξορύξεις υδρογονανθράκων και rovespieros)







Να μπορούσα στα σύννεφα να 'χα εγώ βενζινάδικο
για τα φράγκα να πούλαγα την ψυχή μου στο διάβολο
τα βουνά να κατέστρεφα για ένα πεντακοσάευρω

Φέρτε μου αντλίες πετρέλαια πολλά
να πέφτουν τα πουλιά από τον ουρανό
όξινη βροχή να πέφτει από ψηλά
και γω μεσ' στη χαρά τα φράγκα να μετρώ

Να φέρω μπάζα πολλά σε όλες τις παραλίες
για να ξαπλώνουν στις πλαζ οι μεγαλοκαρχαρίες
Φωτιές καρδιές παλιοσίδερα κι' ο Άδωνις πάνω απ' τ' άδικο
Άσε με μένα στα σύννεφα σ' ένα παλικό στριπτιτζάδικο

Να μπορούσα στα σύννεφα τα σκουπίδια ν' ανέβαζα
στης ανάπτυξης τ' όνομα ΧΥΤΑ να κατασκεύαζα 
Στην πυρά τη Βολιώτικη με το Μπέο διασκέδαζα

Φέρτε μου μπουλντόζες και ρίξτε την πλαγιά
κάψτε τα δεντρά και φέρτε αιολικά
Άσφαλτος να γίνει να ισοπεδωθεί να καταστραφεί
διαλύστε όλη τη γη

Να αφανίσω μπορεί όλα τα είδη του δάσους
σε νομοσχέδια τρελά έχω κρυμμένους τους άσσους
Φέρτε πολλά γεωτρύπανα να βγάλουμε τα πετρώματα
τα ύδατα να μολύνουμε και να μετράμε τα πτώματα




Δείτε κι' αυτό...  Όχι κύριε Υπουργέ, εσείς δεν νοιαζόσαστε για τη φύση, για τους εργοδότες σας και μόνον νοιαζόσαστε ! (via ΦΥΣΗτΗΡες)

Δεν υπάρχουν σχόλια: