Ετικέτες

Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Μικρό καλοκαιρινό, της θάλασσας και της μνήμης (ποιήματα)

Δελτίο καιρού: "Καιρός αίθριος, ολίγον νεφελώδης, με διαστήματα ηλιοφάνειας. Οι άνεμοι θα πνέουν στα πελάγη με ένταση τρία έως τέσσερα μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί σε υψηλά για την εποχή επίπεδα. Ευτυχώς δεν προβλέπεται άπνοια".
 
 


 
Άπνοια Ι

Πρώτα να βρεις τη μουσική 
και πάνω της να γράψεις 
κι' αν θες να την ξεγράψεις
καρδιά μου να 'σαι κει. 

Κι' αν σού φανεί σαν φυλακή
τις πόρτες σου ν' ανοίξεις 
κόντρα στις υποδείξεις 
που κάνουν μερικοί. 

Χωρίς εσένα δεν μπορώ 
κουκί μου και ρεβύθι 
δικό μου παραμύθι 
μελτέμι μου ελαφρό. 



Άπνοια ΙΙ

Έγινα νησάκι στ' ανοιχτά 
μ' όλα τα φωτάκια του σβησμένα 
να ρωτάς τη γνώμη μου για σένα 
και να μην μπορείς να δεις στεργιά. 

Κι' ένα καραβάκι στο νερό 
ρίχνει στο βυθό τα σφάλματά του 
και κλειδώνει τη συχνότητά του 
για να μην μπορέσω να τα βρω. 

Κάθε που βραδυάζει στο γιαλό 
έχω τον ασύρματο αναμμένο 
μεσ' στα σκοτεινά και περιμένω 
ένα κυματάκι του απαλό. 



Δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό της Κτηνιατρικής Ομοιοπαθητικής Εταιρείας "Εναλλακτική Κτηνιατρική Κατά Φύσιν", στην σελίδα "Λογοτεχνικά κατά φύσιν", τεύχος 38, Σεπτέμβριος 2010 



 

              

Δεν υπάρχουν σχόλια: