Ετικέτες

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022

Ζέβρα πυτζάμα


 Ζέβρα πυτζάμα

https://youtu.be/f-uuGgKfGpM


Μόλις πρωτοπερπάτησα
κάπου βρήκα κι' αγάπησα
τη ζέβρα μου την προστατευτική
κι' όταν είχα τα νεύρα μου
καβαλούσα τη ζέβρα μου
και τρέχαμε στα σύννεφα μαζί.

Ζέβρα πυτζάμα, της έλεγα όταν ήμουνα μικρή,
ζέβρα πυτζάμα, χλιμίντρισέ μου φίλη μου καλή,
ζέβρα πυτζάμα, να μη χαθώ ποτέ μεσ' στη ζωή.

Στο θυμό και στο κλάμα μου
πάντα η ζέβρα πυτζάμα μου
ξανάρχεται και με παρηγορεί
κι' όταν έχω τα νεύρα μου
καβαλάω τη ζέβρα μου
και τρέχουμε στα σύννεφα μαζί.

Ζέβρα πυτζάμα, της λέω ακόμα που και που στ' αυτί
ζέβρα πυτζάμα, χλιμίντρισε ψυχή μου παιδική,
ζέβρα πυτζάμα, να μη χαθώ ποτέ μεσ' στη ζωή. 


Τραγούδι από την θεατρική παράσταση "Ζέβρα πυτζάμα" (2014), ένα μουσικό οικολογικό παραμύθι από τον Παιδότοπο των Άστρων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: