Ετικέτες

Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Ιατρικό παράδοξο (ποιήματα)

 


Ι. Ιατρικό παράδοξο

(Variations)


Να γίνω ήλιος, βροχή,
προσδοκία, ευχή,
απουσία, σιωπή
για να σ' έχω.


Μόνο θάλασσα, φως
κι' ένα γέλιο λυγμός
τρικυμία μπορεί
τσακισμένο σκαρί
για να σ' έχω.


Να 'μαι κύμα, χαρά
τελευταία φορά
κι' ένα κλάμα θυμός
διαλυμένος στρατός
για να σ' έχω.


Όλα εδώ μια φωλιά
ανοιχτή αγκαλιά
κι' ένα σώμα ψυχή
πανικός, αντοχή
για να σ' έχω.


Μόνο αλήθεια μπορεί
μόνο πέτρα στη γη
κι' ένα ψέμμα καϋμός
σκοτεινός ουρανός
και πληγή.


Μια ανάσα βαθειά
παγωμένη φωτιά
ένα στρείδι κλειστό
ένα λάθος σωστό
για να σ' έχω.


Ένα θαύμα μπορεί
κι' ένα τραύμα βαρύ
που σκοτώνει


και στην τρέλα του νου
πουθενά και παντού
σε γλυτώνει.



ΙΙ. Μικρό μουσικό χειρουργείο

Μ' εξασκημένα δάκτυλα ρωτάς
κλιμακωτές δομές και μεταλλάξεις
τις μουσικές χορδές που πας ν' αλλάξεις
κι' αυτές που ούτε ν' αγγίξεις δεν τολμάς.

Μ' εξασκημένα δάκτυλα πετάς
απ' τα κρεσέντα στην αναμονή
κι' από την στέρηση στην πλησμονή
κρατώντας μυστικές επιφυλάξεις. 


Δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό "Εναλλακτική Κτηνιατρική Κατά Φύσιν", τεύχος 25, Απρίλιος - Ιούνιος 2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια: